بلاگ

کارتخوان سیار چه مزایایی دارد و نحوه خرید آن چگونه است؟

دستگاه کارتخوان سیار دستگاه پوز بی سیم اختصاصی است که عملکرد پایانه فروش الکترونیکی را به صورت بی سیم انجام می دهد. دستگاه کارتخوان بی سیم برای مشاغلی مفید است که معاملات خود را الزاما در یک مکان ثابت انجام نمی دهند. به عنوان مثال هر شغلی از فروشندگان بازار گرفته تا کامیون های پخش مواد غذایی که با مشتری هایی در مکان ها و موقعیت های جغرافیایی مختلف سازمان ارتباط برقرار می کنند، نیازمند این نوع از دستگاه کارتخوان هستند.

مزایا:

  • پیاده سازی این نوع کارتخوان، سازمان های ارائه دهنده خدمات و فروش را قادر می سازد تا معاملات مالی را به شیوه ای متنوع تر و بدون نیاز به وابستگی به یک مکان واحد انجام دهند. این با سرعت بخشیدن به زمان خدمات و زمان انتظار و ارائه چندین گزینه پرداخت، تجربه مشتری را بهبود می بخشد.
  • همچنین به دلیل قابل حمل بودن، برای مشاغلی که برای ارائه خدمت به طور مداوم متحرک هستند مانند کامیون های پخش مواد غذایی، خدمات تعمیرات منازل، اماکن ورزشی، بازارهای روز و به طور کلی فروشندگان بازار ایده آل هستند. به عبارتی می توان گفت برای معاملات در حال حرکت بسیار مناسب هستند.
  • با افزایش محبوبیت پرداخت های آنلاین و کیف پول های دیجیتالی در جوامع که امروزه بسیار رواج یافته است، کارتخوان های سیار نیز محبوبیت یافته و پاسخگوی نیاز کاربران هستند. همچنین در راستای این پاسخگویی روز به روز پیشرفت کرده و از تجهیزات بهتری برخوردارند.
  • دستگاه کارتخوان سیار می تواند مقرون به صرفه باشد و به صاحب مشاغل کوچک این امکان را می دهد که بدون نیاز به سرمایه گذاری در یک ثبت الکترونیکی یا پرداخت هزینه پشتیبانی نرم افزار، معاملات خود را انجام دهد. فناوری این نوع کارتخوان نسبت به دیگر کارتخوان ها به طور قابل توجهی ارزان تر است و متکی به مدل های اشتراک مبتنی بر فضای ابری است. پس از هزینه های اولیه پایین برخوردار خواهد بود.
  • حتی در مراکز دارای سیستم کارتخوان فروشگاهی، می توان در زمان شلوغی یا ترافیک سنگین، دستگاه پوز بیسیم مستقر کرد تا از تهیه نسخه پشتیبان در دفاتر فروش جهت ساده سازی خدمات مشتری جلوگیری کند. همچنین این فناوری می تواند فروش را از طریق اجازه دادن به مشاغل برای فروش در هر نقطه و بدون محدودیت مکانی افزایش دهد.
  • استفاده از دستگاه پوز بیسیم مسئولیت مشاغل را محدود می کند، زیرا معاملات رمزگذاری شده اند و داده های کارت اعتباری و بدهی در خود دستگاه ذخیره نمی شوند. این امر نه تنها خطر نقض امنیت را کاهش می دهد بلکه ذخیره داده ها، رعایت حریم خصوصی و مقررات امنیتی را ساده تر می کند. این فناوری همچنین به مشاغل کوچک امکان می دهد تا از فناوری های امنیتی و نظارت از طریق فروشندگان نرم افزار خود که زمانی فقط در اختیار شرکت های بزرگ بود، استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.